donderdag 18 januari 2007

Zeiknat

Eigen schuld, had ik gisteren maar moeten lopen. Nu regent het hard en gisteren was het mooi droog. Gisteren had ik echter flink gegeten en dan loopt het niet zo fijn.

Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om onder barre condities te lopen. Veel regen en op de terugweg ook nog stevige wind schuin tegen. En dan lekker intervallen om voldoende afleiding te hebben. Oude schoenen aan die flink nat zullen worden. Mijn nieuwste 2110's moeten droog blijven voor a.s. zaterdag voor de lange duurloop in Montferland.

Intervaltraining_17012007_ronde_tempoDe training was 1 km inlopen, dan 5x1000/1000 en 1km uitlopen. Oplopende rondetijden door de tegenwind op de terugweg.

Toen ik net thuiskwam begon het ook nog eens te hozen. Dat heb ik dan gelukkig weer gemist.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig valt de meeste regen er naast!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik prees me donderdag (storm) gelukkig dat ik woensdag had gelopen. Woensdag 1:24:15 zeiknat lopen worden, met nog hagel toe.
    Alles is relatief...

    BeantwoordenVerwijderen