zondag 13 juli 2008

Lang leve de vrijheid!

Lopen geeft je een gevoel van vrijheid. Je kunt gaan waar je wilt en wanneer je wilt. Je kunt zo snel gaan als je wilt, niemand schrijft je dat voor.
Zo ga ik ook vandaag op pad. Ik wil ongeveer 2,5 uur lopen, lekker langzaam, genieten van het heerlijke weer. Zoveel mogelijk door de natuur.
De Veluwe heeft vele brede zandpaden met daarnaast smalle fietspaadjes. Aangezien aardig wat mensen de fiets hebben gepakt loop ik vrijwel steeds op het zandpad. Een beetje ongelijkheid is een goede oefening voor het trailgedeelte van de Swiss Alpine over 2 weken. Het maakt de training overigens ook wat zwaarder.
Het is zoals altijd weer heerlijk over de Edese hei te lopen. Mooie contrasten door witte wolken, blauwe luchten, gele bloemen en paars heidegoud.
Na 27km loopgenot kom ik weer dorstig bij de auto terug en pak snel een flesje water. Het was toch weer warmer dan ik dacht door zo in de open zon te lopen!





5 opmerkingen:

  1. Een mooie toch gaat dat worden en lekker een weekend weg.Persoonlijk heb ik niks met bergen lopen en kan het gewoon niet goed.
    Veel plezier alvast.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ronald,

    thx voor reactie op mijn blog. Je bent nog net even sneller op alle afstanden. Maar jij loopt wel hele bijzondere marathons. Ontzettend gaaf om te lezen en de foto's natuurlijk. Kom zeker vaker langs.

    Succes en veel plezier met de Berglauf, ga het zeker lezen.

    groetjes Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes a.s. zaterdag! Je zwager zal het zwaar krijgen!
    Moet je ook nog die trappen op?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 27km zonder te drinken, ronald?
    of had je wel een belt met allerlei lekker drankjes mee...?

    train ze, dries

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, ik had zo'n belt mee maar de flesjes waren al weer eventjes leeg...

    BeantwoordenVerwijderen