zondag 6 juli 2008

Rondje om de Koepel

Ik was vanmorgen niet de enige die al vroeg op was om iets te ondernemen. Het prettige van luchtballonnen is dat ze de (mijn) rust niet verstoren en heerlijk geruisloos door de lucht zweven.
Ik ben op weg voor een rustige duurloop van zo'n 20 km.



Je komt soms vreemde snuiters tegen. Deze skippy's zijn overigens totaal niet schuw, ze kwamen direct op me af. Ik nuttig hier net m'n gelletje.
Ik was zojuist al langs een bordje met 12 km gelopen en ik vraag me af wat dit betekent. Ik besef ineens dat vandaag waarschijnlijk Rondje om de Koepel wordt gelopen en dat ze het parcours hebben uitgezet. Vorig jaar deed ik hier aan mee (halve marathon) maar dit jaar heb ik daar verder geen aandacht aan gegeven omdat het nu een week na Graubunden valt.

Het mais komt al weer aardig op, nog even en ik kan er niet meer overheen kijken.
Het is een zeer rustige duurloop van 20 km geworden zodat ik ook lekker om me heen heb kunnen kijken. De laatste 4 km versnel ik echter omdat dat een stuk is dat ik wel kan dromen (de Hessenweg).

3 opmerkingen:

  1. Dat traag lopen doe ik ook vaak en je gaat je echt schamen hoe langzaam dat is!.
    Veel sucses.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ronald,

    ik probeer vaak de dag na een wedstrijd met een gemiddelde hartslag van 130 te lopen en dan kom ik ook aan de 6 minuten per kilometer. Het bevalt mij erg goed.

    groeten Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi ronald, heb even bijgelezen. Mooie loop weer. Jammer dat het weer je niet mee zat. Maar het blijft genieten in de bergen..uitlopen of niet...

    BeantwoordenVerwijderen