maandag 20 april 2009

Foto's Obermain Marathon

Van Obermain Marathon 2009

Toch een aparte combinatie: de kloosterkroeg! Ik heb alle foto's van afgelopen weekend toch nog maar even op Picasaweb gezet, helaas veel mislukt op de marathondag zelf door de vlek op de lens :(

Ze hebben ook humor:

Van Obermain Marathon 2009

... na 50 meter:

Van Obermain Marathon 2009

Er zijn er overigens ook veel uitgestapt volgens de organisatie, er zouden er 350 meedoen maar er zijn er maar 248 gefinished. Uiteraard ook een paar die niet gestart zijn maar dat heeft ze dan wel 30 euro gekost....

13 opmerkingen:

  1. bomen zat voor een pi(tt)stop. Lekkere duurloop met Eric. Nu lekker rustig aan doen en succes volgende week in Apeldoorn Ronald!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch de MWM?
    Volgens mij hebben die bomen geen pittstop van jou nodig, ze zijn groen genoeg. Of is dat het effect van eerdere stops? Laat maar, ik wil het niet weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie tocht.
    Wil je de techniek delen hoe je routes upload naar je forerunner ?
    ALs dat ook met de 205 kan ben ik helemaal in mijn sas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ronald het lijkt me een beetje veel om een week voor de MWM nog zo'n lange duurloop te doen .Teminste al je een goede tijd wilt neerzetten in Apeldoorn. Wij hebben vanochtend het parcours verkend 20 km in iets minder dan 2 uur. De uitdaging houd ons in de gaten.
    nu een weekje rust tot ziens en succes in de MWM.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie omgeving om te trainen en met Eric zit dat altijd goed.
    Wie weet zie ik je tijdens Apeldoorn.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere duurloop lijkt me in een mooie rustige omgeving.

    Succes en veel plezier bij de MWM.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tip: Hardloop4daagse van Apeldoorn eind mei ; die 100km kan je makkelijk aan. Indien het niet in het schema past: Etappe 5 (zondag avond) - je hebt er al even van kunnen proeven. Tot volgende week !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig om zo samen een duurloop te doen, valt genoeg te kletsen dan. Veel succes en plezier in Apeldoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie en bijzondere marathon heb je gelopen en ik doe het je niet na.
    Toch altijd bijzonder waar je allemaal loopt, leuk.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige omgeving. Dank je wel, dat je ons meegenomen hebt via de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind de foto's van de Marathon er toch wel erg leuk uitzien. Op zo'n parcours nog een 4:05 lopen ... petje af !!

    Heb je al plannen voor de pinksteren ? ? De Hardloop4daagse Apeldoorn lijkt me een hele mooie wedstrijd voor jou. In totaal 4 dagen genieten op de veluwe (jouw thuisgrond) en dan 100km (dat kan jij makkelijk) lopen !!

    Een losse etappe meelopen is natuurlijk ook mooi - in dat geval kan ik de zondag avond etappe zeker aanraden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind de foto's van de Marathon er toch wel erg leuk uitzien. Op zo'n parcours nog een 4:05 lopen ... petje af !!

    Heb je al plannen voor de pinksteren ? ? De Hardloop4daagse Apeldoorn lijkt me een hele mooie wedstrijd voor jou. In totaal 4 dagen genieten op de veluwe (jouw thuisgrond) en dan 100km (dat kan jij makkelijk) lopen !!

    Een losse etappe meelopen is natuurlijk ook mooi - in dat geval kan ik de zondag avond etappe zeker aanraden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk verslag weer met al die foto's. Zijn mooie marathons die je loopt en een mooie tijd. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen