donderdag 31 mei 2007

The week after

Wat doe je in de week na het lopen van een marathon? Helemaal niets doen vind ik maar niets. Op 2e pinksterdag een rustige training van ca. 11km gedaan. Het ging erg moeizaam, snel buiten adem, hartslag bleef aan de hoge kant. Normaal gesproken loop ik ook pas weer op de derde dag na de marathon, nu dus een dag eerder. Verder had ik ook net nog wat gegeten en dat werkt ook nooit zo goed bij mij.

Maar vaak bevordert het wel het herstel en vandaag merkte ik dat ook. Met de auto naar de Lunterse berg gereden en daar een paar rondjes door het bos gelopen en wat heuveltjes genomen. het ging al weer een stuk lekkerder. Het was mooi weer om te lopen en tegen etenstijd kom je vrijwel niemand tegen. Heerlijk!

A.s. zaterdag weer een lange duurloop op en rond de Posbank en weer flink wat hoogtemeters maken. De weersvoorspellingen zijn al vast goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten