vrijdag 20 juli 2007

Pitztal Oostenrijk

Even een korte update. Vannacht vertrekken Eveline en ik naar Oostenrijk voor een weekje genieten van het berglandschap in het Pitztal. Nog net voordat Eveline voor een uitwisselingsjaar naar Noorwegen gaat (zie http://eefinnoorwegen.web-log.nl), als een soort afscheid dus. Eveline is ook helemaal gek van de bergen en daarom op deze manier.

We verblijven in het dorp Sankt Leonhard im Pitztal, ongeveer midden in het gebied waar we willen wandelen. En natuurlijk xc3xa9xc3xa9n of twee drieduizenders beklimmen! We hebben er zin in!

We zullen heel wat mooie plekjes tegenkomen denk ik en hiervan ook mooie plaatjes maken. De wandelverslagen zal ik hier plaatsen.

En en passant doe ik ook nog "even" een bergloop, de Zugspitz Berglauf. Over een afstand van 16km van 1050m naar 2900m. Eveline gaat met de kabelbaan naar boven en vangt mij bij dan bij de finish op.

3 opmerkingen:

  1. Succes in Raalte, hopen dat je zonder pijnklachten kunt lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie tijd en geniet ervan.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ronald en Eveline wat super leuk dat jullie dit doen echt tof! genieten in de bergen van het klimmen en ook nog even 16 km wedstrijdje!
    persoonlijk: khad even last van te koude spieren afgelopen woensdag( k'stond nat bezweet op de tocht te praten dom van me!en had drie dagen spierpijn kheb toch zaterdag maar weer een loopje gedaan van 8 km en voel dat ik nu ( zondag weer soepel ben) dus volgende week weer optimaal trainen.
    Viel spaB zusammen und,, grxc3xbas Gott''
    Bert

    BeantwoordenVerwijderen