donderdag 5 juli 2007

Plezierlopen

PietergbmZoals ik al wel eerder schreef gaat het mij bij hardlopen ook om genieten, oftewel plezierlopen. Deze foto kreeg ik opgestuurd van Pieter van Zijl uit Veenendaal die ook heeft meegedaan in Graubxc3xbcnden (staat hier helaas niet op de foto).

Plezierlopen = niet onder het dictaat van X min per km lopen; oog en oor voor je omgeving (natuur en medelopers); foto's maken, rust nemen, kletsen zoals hier op de foto.
Hier op de foto zijn we nog maar een paar km op weg en lopen we als groep Nederlanders (toevallig?) bij elkaar: Jakob Hartman (87), Nico Achterberg (11), Jan Overeem (162), John Bouwens (37) en ikzelf natuurlijk met 166.

Thomas2Voor Thomas Schmidtkonz is Genusslaufen een principe geworden. De tijd boeit hem niet zo. Hij ging als laatste over de startlijn in Chur zodat hij ook diverse foto's van de start heeft kunnen maken. Zijn uitgebreide verslag met foto's is te vinden op Bildbericht GBM.

Op deze foto heeft hij me net ontdekt en maken we gelijktijdig een foto. Maar kijk ook eens naar het landschap daar achter!

ThomasgbmVan zijn kant ziet het er dan zo uit. Die kleine voorsprong heb ik natuurlijk niet meer uit handen gegeven, ha, ha.

Ik steek m'n duim op om aan te geven dat alles nog goed gaat. Eigenlijk is dat nu ook nog zo. Het herstel ging zo goed dat ik gisteren gewoon weer een 6x1000/1000 kon afwerken zonder problemen. Is maar goed ook, want op 18 juli doe ik mee aan een 10k wedstrijd in Voorthuizen en ik moet wel weer wat meer snelheid krijgen.

2 opmerkingen: