zondag 31 januari 2010

Project Zuiderzee - de details

Zuiderzeeloop t.b.v. Jamaica

TerrainviewZo ziet het er dan uit wanneer je alle etappe's aan elkaar knoopt. We lopen en fietsen dus met de wijzers van de klok mee, startend en eindigend in Barneveld. De etappeplaatsen zijn met een P aangegeven. Voor de exacte details van de etappe's verwijs ik naar mijn eerdere bericht.

De start zal elke dag rond 09:00 uur zijn, geschatte aankomsttijd tussen 15:00-16:00 uur.

Inmiddels is ook duidelijk dat een vriendin van Thirza, Rianne, ook gaat meefietsen. Ze bood het zomaar spontaan aan. Rianne gaat ook mee naar Jamaica. Voor Thirza natuurlijk veel gezelliger! En het hoeft zeker geen pretje te worden voor de dames want het is een enorme afstand en het weer hebben we ook niet in de hand (kou?, regen?, wind?, ...). En wat dacht je van zadelpijn?

2006copperwood04Maar laten we niet vergeten dat het allemaal om het project op Jamaica gaat, voor de bouw van een school, lees er hier meer over. Hiernaast zie je een voorbeeld van zo'n project. Grote doelen vergen grote acties maar het leuke van dit project is dat het concreet is en dat er persoonlijke betrokkenheid is door deelname van mijn dochter aan het project.

Maar dan kom ik nu bij jullie, beste lezers! We hebben jullie natuurlijk wel als sponsor nodig om geld in te zamelen voor de schoolbouw. Denk eens aan de prachtige onderwijsvoorzieningen die we hier hebben en hoe we al met heel wat minder geld de kinderen in Sunderland enorm kunnen helpen. Wil je ook bijdragen? Je kunt een bedrag per gelopen km, per etappe of bij voltooiing van de hele tocht toezeggen. Graag nodig ik je uit om dat te doen via de email (*) waarin je vermeldt wat en hoe je wilt bijdragen.

Tenslotte kun je ook een (deel van een) etappe meelopen en hiervoor jezelf laten sponsoren voor minimaal 50 euro. Snel zullen we niet lopen omdat ik probeer de hele tocht te voltooien! Graag ook even emailen naar welke etappe of etappedeel je voorkeur uit gaat, dan ontvang je verdere details.

Na afloop van de tocht kun je de bijdrage storten op 3679.35.384 o.v.v. NGK World Servants (fiscaal aftrekbaar) en indien gewenst ontvang je eerst een factuur. Je kunt de groep natuurlijk ook direct steunen via bovenstaand rekening nummer. Graag wel even vermelden dat de bijdrage n.a.v. de Zuiderzeetocht is.

We hopen op jullie steun!

(*) Vermeld in je mail a.u.b.:

-------------------------------------------------------------

Naam: ........................
Adres: ........................
Plaats: .......................

Ik (wij) wil (len) de Zuiderzeetocht van Ronald, Thirza en Rianne van 340 km in 6 etappexe2x80x99s sponsoren en hiermee het project voor de bouw van een school op Jamaica steunen en maak xe2x82xac xe2x80xa6xe2x80xa6 per kilometer* / xe2x82xac xe2x80xa6xe2x80xa6 per etappe* / xe2x82xac xe2x80xa6xe2x80xa6xe2x80xa6 bij voltooiing van de gehele tocht* over op de bankrekening nummer 3679.35.384 t.n.v. NGK World Servants o.v.v. Zuiderzeeloop Jamaica.

*Invullen wat van toepassing is

-------------------------------------------------------------

5 opmerkingen:

  1. De Spartaan is er ook dit jaar weer met een hele groep. Bijna was ik meegegaan, maar iets te snel na Berlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes en vooral veel plezier bij de Langstrecken Berglauf Weltmeisterschaft! Een goede warming-up heb je in ieder geval als je voor elke etappe zo'n dansje maakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sucses en het lijkt mij loodzwaar.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte Ronald, maar je gaat 't redden, dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stuk in de Barneveldse krant vandaag, alleen heb ik nog geen tijd gehad om het te lezen, ga ik morgen doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen