zaterdag 6 februari 2010

Project Zuiderzee - publiciteit

Scan001_2Tja, daar sta je dan levensgroot in de Barneveldse Krant. De druk wordt steeds groter om het tot een goed einde te brengen. Mooi artikel van de hand van Sjoerd Jansen die maandagavond bij ons thuis was voor een interview. Het heeft ook direct effect zo'n artikel, want bij het trainen vanmiddag herkende een wielrenner me: "zo, je bent al mooi op weg voor die ronde, ehh, de Zuiderzee".

Dinsdagavond werd ik gebeld door Radio Barneveld die eveneens een interview afnam dat donderdagavond is uitgezonden en vrijdagmiddag herhaald. Helaas heb ik het zelf niet kunnen beluisteren. Ze willen me graag na afloop van de Zuiderzeeloop weer interviewen om te horen hoe het gegaan is.

Aan publiciteit dus geen gebrek, en dat is best goed voor het doel wat we nastreven. Niet dat ik zo graag in de spotlight's sta maar dit keer heb ik het er graag voor over.

Dat brengt mij er toe te melden dat we nog heel graag sponsors er bij willen hebben. We zijn al heel mooi op weg maar in tijden van recessie en net na de (terechte) inzameling voor Haiti is het nu wel wat moeilijker om sponsoren te werven. Dus wanneer je dit doel een warm hart toe draagt, meld je dan alsjeblieft als sponsor. De gemeenschap in Sunderland op Jamaica zal het zeer waarderen en investeren in onderwijs(voorzieningen) is investeren in een toekomst voor hen!

ColhoubenjWorld Servants Voorthuizen zit niet stil. Naast het benaderen van Radio Barneveld hebben ze ook onze burgemeester, Jos Houben, zo ver gekregen dat hij ons zal "uitzwaaien" op maandagmorgen 22 februari om 09:00 uur.

Na het trainen vanmiddag nog even op pad voor nieuwe loopkleding. Ik ben al een tijdje niet meer bij Andrxc3xa9 Leppers geweest in Veenendaal en bij aankomst bleek dat hij nu een Run2Day winkel heeft i.p.v. Runnersworld. Ooit kwam ik hier in 2004 voor m'n eerste outfit, erg onwennig weet ik nog zo'n strakke tight. Overigens altijd gezellig bij Andrxc3xa9 in de winkel en goede service! Ik ben weer huiswaarts gegaan met spullen van Nike, Craft, Falke en Asics. Een tweede complete set is toch wel handig bij een zesdaagse. En voor degenen die een (flink deel van een) etappe meelopen heb ik na afloop een presentje :)

P1000650kleinBij mijn training vanmiddag (25km) stond ik even stil en viel mij dit bordje op. Edward Sturing? Da's toch een voetballer of trainer? Ik kan de link niet helemaal leggen met "Ieder jaargetijde genieten".

In ieder geval heb ik het met het winterjaargetijde inmiddels wel gehad, van mij mag de lente weer komen!

4 opmerkingen:

  1. Nette tijd op een mooie locatie. Dat biertje smaakt best lekker. (kraampje op de onderste foto) Kreeg ik na de Berlijn marathon ook. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een mooie 10 en netjes gelopen. Spartanen zijn altijd gezellig ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mooie reclame voor jullie goede doel, heel veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al goed op weg zeker met al die publiciteit. succes.

    groet Hans

    BeantwoordenVerwijderen