dinsdag 26 juni 2007

Opbrengst sponsoractie

Vandaag zijn we met z'n vieren teruggereisd naar Nederland (inderdaad, ons land is erg neder t.o.v. Zwitserland). De reis verliep erg voorspoedig zodat we al om 17:15 uur thuis waren (om 09:00 uur vertrokken). De Duitsers hebben erg mooie verbindingswegen tussen de Alpen en Nederland gelegd ;-)
Vanavond direct even nagekeken wat de sponsoractie (voor mijn bergloop) voor het kinderkamp in Bolivia heeft opgebracht en dat is niet mis: 785 Euro !!! Ik weet zeker dat Bert en Letta hier erg blij mee zullen zijn en ik natuurlijk niet minder. En uiteindelijk de kinderen in Bolivia het meest. Alle gulle gevers hartelijk bedankt!
Wij zullen zelf het bedrag met 215 aanvullen tot 1000. Deze 215 doneren we t.b.v. de reis van Bert en Letta.
De bijdragen kunnen jullie overmaken naar de rekening(en) die onderaan de mail/brief stond(en) die ik jullie eerder stuurde.
Gisteren hebben we bij heerlijk weer nog lekker een dagje nagenoten. 's Morgens Henk en Netty op de koffie gehad en natuurlijk foto's bekeken en veel nabeschouwingen. Dit hebben we 's avonds tijdens het diner waarvoor Henk en Netty ons hadden uitgenodigd voortgezet.

Tussendoor ben ik met Geert nog eens naar de top van de Rothorn geweest om vandaar naar het middenstation terug te wandelen en te genieten van mooie uitzichten, en ...

van de prachtige kleuren tussen grijze gesteenten.

3 opmerkingen:

  1. Vervelend zeg, maar gelukkig gaat het fietsen goed.Overigens is het een goede training qwa conditie en ik doe het ook graag.
    Veel sucses.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het positieve effect van crosstraining mag natuurlijk niet vergeten worden.

    Ik hoop dat het snel beter gaat met jouw kniexebn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap ronald!
    ik hoop dat je snel weer kunt+mag gaan kilometervreten...

    BeantwoordenVerwijderen