donderdag 28 juni 2007

De orde van de dag

Tja, hoe doe je dat: overgaan tot de orde van de dag v.w.b. het lopen? Na zo'n uitstapje is wel even wennen in Nederland. Na zaterdag heb ik niet meer gelopen en nu er nog niet direct een nieuw doel is pak ik m'n gewone trainingen maar weer op. Toch was dat vandaag ook heerlijk om te doen (10km, 51min), ik heb nauwelijks het gevoel dat ik een bergmarathon in de benen heb zitten. Ik heb zelfs driemaal een snelle km gelopen (extensief).
Op 18 juli is er een 10km loop in Voorthuizen, misschien doe ik daar wel aan mee. Zo af een toe een wedstrijdje op snelheid is wel eens lekker, en dan nog zo dichtbij ook! Ik kan er op de fiets naar toe.
Ik heb al wel een nieuw doel van andere aard. Van 21/7 t/m 28/7 ga ik met Eveline bergwandelen in het Pitztal in Oostenrijk, vlak voordat ze weggaat naar Noorwegen voor een uitwisselingsjaar. Ze wandelt ook graag in de bergen en het liefst zo hoog mogelijk. Ze heeft al diverse wandeling van internet geplukt die we kunnen gaan doen, afhankelijk van het weer natuurlijk.

 
Ik heb vandaag in m'n nieuwe Graubxc3xbcnden shirt gelopen, een prachtige functionele shirt van Mizuno. Precies de goede maat en lengte. De ene maat M is zeker de andere niet, vaak zijn ze bij de schouders wel goed maar is de lengte te kort.
Ik ga hier zeker vaker in lopen.

7 opmerkingen:

  1. Hoi pap,
    ik hoop maar dat je knieklachten gauw over zijn voor Graubuenden!!
    Maar ik moet zeggen, fietsen is ook erg gezellig, hoor.
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verstandig besluit en eerst goed herstellen..Overigens is fietsen een perfecte training, misschien daardoor wel een lagere hartslag?.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een shirt waarvoor je zo hard gewerkt hebt staat/voelt altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad knap om zo soepel te zijn na zo'n zware marathon.
    En een mooi vooruitzicht om de bergen in te gaan.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Ronald,

    Leuk om je verslag te lezen van de Graubunden Marathon en de foto's te zien. wat een geweldige marathon. Zou je mij in contact kunnen brengen met Netty omdat ze een aantal foto's van mij heeft gemaakt tijdens de Graubunden!

    Alvast bedankt,
    Pieter van Zijl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit shirt niet kwijtraken he! ;-)

    (nog 3 weken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ronald,
    Ik heb je site gelezen en vond het erg leuk
    en loopmotiverend overkomen.
    De archieven ga ik ook nog een keer lezen.
    De Graubuenden foto's zijn ook hardstikke leuk. Vooral die jongen met dat rode shirt(geintje.
    P.S.:Ik had en heb een blessure aan de buitenkant van m'n knie/been. En bij het dalen en bij tempohardheid speelt het op !
    Bij het klimwerk ( tempowandelen) heb ik geen last. Heel vreemd maar waar. Ik heb
    trouwens 3 x met de gedachte gespeelt om
    uit te stappen. Omdat de laatste 11 km omhoog gingen ben ik niet uitgestapt.
    Die gedachte hield me op de"been"
    Een vreemde loopdag voor mij.
    Op 28 juli gaan we met een aantal lopers
    de Swiss-Alpine doen en daar moet je nog
    meer dalen. Ik denk er nog maar eens goed
    over na.
    Volgend jaar willen we in juli de Zermatt-
    marathon lopen 1

    Tot horens,

    Jakob Hartman

    BeantwoordenVerwijderen