donderdag 25 februari 2010

Helaas....

Moet nu stoppen, nadere berichten volgen

32 opmerkingen:

  1. Hoi Ronald. Maar je kunt toch weer eenmooie bijschrijven. Leuk je ontmoet te hebben. Mooi verhaal heb je er van gemaakt met mooie foto's. Geeft eenmooi beeld van de dag en ik beleef het weer helemaal opnieuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ronald,

    Weer een mooi verslag van een mooie marathon. Volgend jaar maar weer in de herkansing.

    Groeten,
    Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ronald,
    Leuke foto's, ik zag je dat meerdere plaatjes maakte tijdens de ZZ Marathon.
    Sorry dat ik kort van stof was op het moment dat ik je passeerde in 's Herenbroek . Volgende keer meer tijd!
    Groeten,
    Pimv

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ronald! Je hebt weer een hele mooie marathon gelopen. Het weer viel zo te lezen mee.. zelfs nog zon? Een heel mooi verslag met weer mooie foto's. Gefeliciteerd met weer een marathon op je indrukwekkende lijst! Volgend jaar hoop ik je persoonlijk te ontmoeten bij de ZZM2010
    Groeten
    RR

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verslag. Knappe prestatie van alle deelnemers onder deze barre omstandigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi verslag weer, menig keer onderweg gedacht 'dit zou mooie foto zijn' en jij hebt ze. Jammer van de tijd maar een mooie volgende komt er al weer aan. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je gezien en weer gesproken te hebben,volgende keer wind mee en dan duik je ook weer onder de 3.30.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in ieder geval lekker lang genoten en menigeen zal jaloers zijn op de gave om zoveel foto's te kunnen maken en ook nog een marathon te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen toppen zonder de dalen. Dat zou jij als bergloper toch moeten weten. Dit was een dalletje (kwa tijd), bij de Null ga je weer als een speer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ronald, leuk je weer te treffen bij de ZZM. Proficiat, had je nog wel verwacht op de sintelbaan bij AVpec! Gr. Han

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ronald je kent me niet maar je was altijd nog sneller dan mij. Dus super gedaan. Mijn benen gaven het ook op na de 30 km en moest mijn schema laten varen. Kan gebeuren toch, maar wel een mooie marathon die ik zeker vaker ga lopen. Gr. Fokke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch een prima tijd en helaas was het ook niet mijn marathon qwa tijd.
    Mooie foto's van onderweg en het was allemaal best gezellig.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor het verhaal en de foto's. Ik heb er eentje geplukt van de site voor gebruik op mijn eigen blog stukje. Zie onder.
    http://marathonwomanreturns.blogspot.com/2009/11/zuiderzee-marathon-van-urk-naar-zwolle.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg mooie marathon gelopen in 3:47 als ik het wel heb,met dit winderige weer een knappe prestatie toch,mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi fotoverslag alweer, Ronald!
    Ook ik heb vandaag de 2e helft langzamer gelopen, om een heel andere reden ;-).
    Tot over 2 weken. Groet, Martin.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was leuk elkaar gezien te hebben. Kanppe prestatie onder slecht weeromstandigheden.

    Groet Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig hoor, zo'n verslag; met plaatjes wordt het allemaal nog duidelijker. Alle foto's zijn ook erg herkenbaar, ik ben er zelf ook langsgekomen (alleen ietsje later ...)

    Tot ziens in november volgend jaar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig hoor, zo'n verslag; met plaatjes wordt het allemaal nog duidelijker. Alle foto's zijn ook erg herkenbaar, ik ben er zelf ook langsgekomen (alleen ietsje later ...)

    Tot ziens in november volgend jaar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. proficiat met deze prestatie he
    doe zo voort de goeie dagen komen als je niet
    opgeeft

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een bergloper die over de vlakke nederlandse polderwegen een marathon gaat lopen... het moet toch niet gekker worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Balen! Kun je niet een rustdag nemen en alsnog verder gaan? Maar wat je gedaan hebt is al top!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei,oei, wat jammer. Maar ik sluit me bij Gonda aan: zou een rustdag helpen? Anders kun je nog overwegen om hem uit te steppen, te fietsen, te handbiken of weet ik wat. Maar in elk geval so wie so petje af voor wat je tot nu toe had gedaan, daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooo, wat is dit jammer. Ben trots op je. Kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zonde Ronald, je was zo'n eind op weg. Super wat je al gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ronald en de MEIDEN.
    Wat de reden ook is, geweldig wat jullie hebben neergezet. Aleen de moet al om zo'n enorme uitdagen aan te gaan vind ik buitengewoon. Laat staan de afstand die jullie hebben afgelegd, werkelijk fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. zonde zonde....en ontzettend balen voor jullie allemaal!1

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jaap van de Kieft25 februari 2010 om 15:22

    Ronald, Thirza en Rianne,

    wat vind ik dit jammer! Het leek zo goed te gaan. Doet niets af aan jullie prestatie! Klasse! Succes en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ronald, Thirza en Rianne, dit is wel erg, erg jammer. Maar uiteindelijk gaat gezondheid boven alles. Sowieso petje af voor de prestatie van jou, Thirza en Rianne tot nu toe.
    We blijven je volgen en horen ongetwijfeld de details nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Ronald, Thirza en Rianne,
    Ik hoop dat het meevalt met je scheenbeen maar vrees dat het niet meer zal gaan. Aan de ene kant jammer, maar gezondheid gaat voorop. Aan de andere kant kunnen we alleen maar ons petje afnemen. Diepe buiging voor wat jullie tot nu toe hebben gepresteerd.
    Groetjes Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Ronald,

    Ik ben 1 van die aardige supporters op de foto uit je verslag van 2009. Ik was toen helaas geveld door een hernia maar ben na een operatie inmiddels weer aan het lopen. Ik heb me net ingeschreven voor de laatste editie van de ZZ-marathon 2010 en zag toen dat jij ook opnieuw staat ingeschreven.Ik zou samen met mijn zwager lopen die ik in 2009 aan het supporteren was maar die heeft helaas net moeten afhaken wegens een peesontsteking. Ik weet niet of je dit nog leest maar wellicht zien we elkaar de 27e. Gezien jouw tijden is de kans groot dat we bij elkaar in de buurt lopen...

    groet Freddy Mulder
    freddy.mulder@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen