dinsdag 23 februari 2010

Trackr 23/2

Snelcode: A9CE

7 opmerkingen:

  1. En mooie training en constant gelopen dat hoop ik zondag ook te doen. Op de 10 km baan gisteren gezien hoe het niet moet dus ik mag zeker niet te snel gaan.

    groet Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3 maal is scheepsrecht. Van 1:33 via 1:31 naar 1:29 ? Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil niet veel zeggen, maar ik tel zo even 12 maratho'/ ultra op je blog en onwaarschijnlijk veel...
    Die snelle halve gaat volgens mij wel lukken en veel sucses.
    En waarschijnlijk ga ik je zien bij de zuiderzeemarathon.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, je gaat 45 km/uur!!!
    Dat schiet lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaap van de Kieft23 februari 2010 om 17:01

    Volgens mij moet het vandaag een stuk plezieriger zijn geweest dan gisteren! Fijn zo. 53 km per uur??? Hoe doe je dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dag 2 zo'n beetje aan het einde. Ik hoop dat het met jullie alledrie een beetje goed gaat. Houden jullie de verhouding kramp en zadelpijn ook bij naast alle kilometers, calorixc3xabn etc?

    Veel succes bij het vervolg morgen, paspoort voor friesland bij je? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jean-Antoin vd Rijzen24 februari 2010 om 00:00

    Veel succes allemaal bij deze zware, maar ook uitdagende ronde om de zuiderzee!

    BeantwoordenVerwijderen