vrijdag 26 februari 2010

Trackr 26/2

Snelcode: 4976

20 opmerkingen:

  1. balen Ronald. Zal niet meevallen 2 tot 3 weken niet lopen maar als alles daardoor hersteld is het natuurlijk wel verstandig. Ga ff langs een goede fietsenzaak. Vraag of je een tweede hands fiets (ATB) kan huren. Als de fiets je bevalt kun je m nog altijd kopen. Dit heb ik ook gedaan doen ik geblesseerd was voor de Marathon van Utrecht. http://www.runningronald.nl/index.php?itemid=942

    veel sterkte Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het weer is er deze week niet naar om lange tochten te lopen, laat staan te fietsen. eet enige geluk bij dit ongelukje. Sterkte en in 2010 sta je er weer.
    Goede feestdagen, arie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat de oorzaak gevonden. balen van dat niet lopen, maar verstandig zijn. En die fiets. ja, hybride fiets noemen ze dat volgens mij, iets er tussen in. Voorspoedig herstel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet blijven BEWEGEN om het herstel te bevorderen, maar hoeft natuurlijk niet meteen te gaan trainen voor de Tour de France of een ander fietsevenement!
    Enkele weken wat minder sporten is niet verkeerd. Volgend jaar kom je dan weer uitgerust en sterk terug.
    Sterkte met je kuit en ... hou de lange termijn in het vizier! Groet, Martin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wandelen? Of mag dat ook niet?
    Fietsen zoals dat mannetje doet lijkt me ook niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met herstel en fietsen. Wel fijn om te weten dat je straks weer mag lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Probeer het eens op marktplaats onder trim/sportfietsen.

    Je kan ook wegbanden onder een mountain bike laten zetten. ATB slicks noemen ze dat. Als je die goed hard oppompt heb je een heel klein contact vlak.

    Maar als ik nu naar buiten kijk is fietsen ook niet echt een heel aantrekkelijk optie. Hier ligt 15 cm sneeuw, ik ga daar toch niet door heen fietsen.

    Beterschap in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag buurman.
    Ik hoorde dat je rustig aan moet vanwege een vervelende blessure.
    Sterkte en een goed herstel toegewenst.
    Ik ken heel wat voorbeelden van goede lopers in onze club die na een (lastige) blessure en een verplichte rusttijd weer heel goed aan het lopen zijn gegaan. Ik hoop dat dit je een hart onder de riem steekt!

    groetjes, Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag buurman.
    Ik hoorde dat je rustig aan moet vanwege een vervelende blessure.
    Sterkte en een goed herstel toegewenst.
    Ik ken heel wat voorbeelden van goede lopers in onze club die na een (lastige) blessure en een verplichte rusttijd weer heel goed aan het lopen zijn gegaan. Ik hoop dat dit je een hart onder de riem steekt!

    groetjes, Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen dat je niet kan lopen : STERKTE !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk een beetje balen , maar door de sneeuw fietsen is op ditmoment ook topsporten!.
    Beterschap.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. pretigge feestdagen en een gelukkig en sportief 2010 gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met dit weer is fietsen ook al geen optie... Hoop dat je snel van je blessure af bent!
    Fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. klinkt niet goed, ronald! hoop dat je snel herstelt en fris aan 2010 kunt beginnen... beste wensen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is een krantenbericht waard:)
    Meer dan honderd kilometer fietsen. Jouw eigen fiets zou er jaloers op worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaap van de Kieft26 februari 2010 om 11:17

    Beste kanjers, fijn te lezen dat jullie toch verder gaan! Ook met de fiets is het een hele prestatie! Ik zag dat jullie alweer een aardig stuk op weg waren. Thirza ook klasse hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens jullie een warme thuiskomst toe!
    Sterkte de met de laatste lootjes!
    Gr uit Rijnsburg
    Gerdine en de Groep uit Rijnsburg

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze moeten morgen ook nog fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bikkels zijn jullie ... succes en sterkte verder met deze prachtige prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag meiden en kerel,
    Wat een mooie prestatie van jullie zeg. Ik heb jullie een beetje gevolgt deze week. In allerlei weersomstandigheden hoge prestaties leveren!. En jullie zijn niet eens over het ijs binnendoor gegaan. Gefeliciteerd en jullie zijn het sponsoren waard met zoveel enthousiasme en doorzettingsvermogen.

    Hartelijke groet,
    Jan Bouwman

    BeantwoordenVerwijderen