zaterdag 27 februari 2010

Trackr 27 2

Code 231D

12 opmerkingen:

  1. Jij ook de beste wensen voor 2010, Ronald. Hopelijk staat je blessure "Plan Z" en je volgende doelen niet in de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, vervelend. Kalm an. Ik zit in het zelfde schuitje met mn hamstring. heb wel ingeschreven voor A'doorn, dus ik zie wel even. Mooie plannen en ik ben benieuwd naar "Z". Ga je vast nog wel een paar x tegenkomen in 2010. Eveneens een goed en sportief 2010 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend!! project Z. Succes met herstel en de beste wensen voor een mooi 2010.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste wensen voor 2010 voor de hele familie 'Bergloper'.
    Jij hebt dus ook een geheim project. Spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmm, klinkt spannend. Project Z. Succes met de voorbereidingen. Wat betreft je schoenen. Mocht je een keer in de buurt van Hilversum komen maak dan eens een afspraak met Herman bij La Foot. Succes en een TOP 2010 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zet'm op...
    Zet eens een andere schoen op je lijstje...
    Zet in op zone 1-2-3...
    Zet zet snel op je site!?
    een bijZonder goed jaar,
    Arie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je ook een goedlopend 2010 toe. Spannend Project. Zal Zwaar zijn en wellicht in Zwitserland? Ben benieuwd.
    Maar eerst: Succes bij de Fysio!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie plannen voor 2010 en hopelijk snel de oorzaak van de blessure gevonden.
    Veel loop plezier in 2010.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gelukkig en gezond 2010!

    Als je schoenen op voorraad in de kast hebt staan gaan ze ook al achteruit volgens mij dus misschien kan het daar mee te maken hebben.

    Groeten Cornxe9

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wens je het allerbeste toe in 2010 groeten waaslandloper

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij te horen dat het toch al iets beter gaat, hopelijk spoedig terug 100% in orde voor je pr0ject 2010!Niets forceren en rustig terug naar ok! vraagje die ascics zijn dat trailschoenen?Ik zoek namelijk een paar, maar ben daar volslagen leek in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik hoop dat je snel aan de slag kunt met project Z, ronald! ben wel benieuwd wat het zal zijn (vast niets voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen