zaterdag 20 februari 2010

Zuiderzeeloop - bijna zo-ver

Dsc04327kleinJa, nu lachen ze nog (links Thirza, rechts Rianne). Nog 2 nachtjes, dan is het zover. Zo-ver? Ja, het is erg ver! Je kunt er verschrikkelijk veel zadelpijn van krijgen, verkouden van worden, je vernikkelen van de kou, je vervelen onderweg. Maar aan de andere kant ook mooie vergezichten, vermakelijke vissersdorpjes en verstoken van turbulente politiek. Verbaasde blikken zullen ons deel zijn maar we zullen steeds verder gaan. En dan het vermaak na afloop, verlekkeren aan het eten en verkwikking onder de douche. We zijn benieuwd hoe het ver-loopt.

De meeste spullen staan nu klaar. Maandagmorgen gaan we naar het Raadhuisplein waar we door burgemeester Jos Houben weggeschoten zullen worden. De etappesponsor is Bouwbedrijf van Driesten uit Harskamp waar ik vanuit mijn adviseursrol graag kom. Mooi bedrijf en mooie projecten. Anne van Driesten wilde ons, en daarmee het Jamaica project, graag steunen waarvoor we hem dankbaar zijn.

Pict_01_feb_20_1513Vergeleken met de afgelopen maanden lijkt het wel of we een hittegolf krijgen, temperaturen van 5-10 graden! Alleen die druppeltjes onder de wolkjes spreken me wat minder aan.....

Uiteraard kunnen jullie ons ook nog steeds sponsoren. Daarvoor kennen we niet alleen voorinschrijving maar ook tijdens- en na-inschrijving! Stuur ons een email met je bijdrage en je helpt de kinderen in Sunderland op Jamaica aan betere onderwijsvoorzieningen!

15 opmerkingen:

  1. Ronald, je hebt weer mooie foto's gemaakt met zeer fraaie luchten.
    Rondje Texel is nu dus geheel verkend!! Groet, Martin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil met vorige week. Is dit een trainingsstage voor Texel 2011?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verslag van een prachtige omgeving!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig Ronald. Texel was mijn eerste waddeneiland waar ik, in 2005, hardlopend van heb mogen genieten. Heb zelfs grotendeels hetzelfde stuk gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even een rondje Texel!!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmooi, en nu het hele rondje in xe9xe9n keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ronald, succes en vooral veel plezier in Duitsland: Schwxe4bisch Gmund?
    Ben benieuwd naar je ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik dit weer zie die mooie foto's kan ik niet wachten op een nieuwe poging de 60 van Texel. Maar ja dan moet ik wachten tot 2011.
    Mooi verslag en foto's.

    gr Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die foto's, herken ze van een jaar of 12 jaar geleden. Toen liep ik helaas nog niet hard, anders had ik daar vast ff gelopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Spannend Ronald!! Ik kijk er naar uit en ga je volgen via Trackr. Ik wens jou en de meiden onwijs veel succes toe. Tot vrijdag bij de laatste 20km van Kuinre-Elburg. Beentjes nu omhoog en lekker veel slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sucses Ronald, Thirza en Rianne en ga er voor en veel genieten onderweg.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jullie alle drie een mooie week, een grote opbrengst voor Jamaica, heel veel plezierige kilometers en weinig problemen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel veel sukses meiden om die kerel zoveel kilometers lang te vermaken. En Ronald: sterkte met die dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. sorry, de vakjes vergeten in te vullen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zet hem op!!! Ik leef mee. Hoop dat jullie niet te erg VERregenen!

    BeantwoordenVerwijderen