zondag 19 januari 2014

Meervelderbos

Tja, met dit bord word je welkom geheten. Laat ik nu juist in het gebied rechts van dit bord een route uitgezet hebben, een gebied wat afgesloten is, zelfs met hoge hekken er om heen. Dat betekent dat ik zomaar wat ga lopen door de natuur en ik zie wel waar ik uit kom. Ik bevind me nu tussen Nieuw-Milligen en Uddel aan de Amersfoortseweg.

De weg loopt helemaal langs het hek over zo'n 2 km. Ik besluit nog even verder rechtdoor te lopen en kom dan bij dit sportveld bij Uddel uit. Op zondag lekker rustig hier. Met een lusje tegen de klok in kom ik weer op een kruising waar ik eerder ook al was.

Ik volg nu de Hofweg en bevind me nu op het Kroondomein Het Loo. Zoals je aan de lucht kunt zien heb ik al weer geluk met het weer, zelfs de zon komt af en toe door!

Het Meervelderbos, met zo af en toe een klein heuveltje.

Versteende paddestoelen.

Tot 2x toe kom ik zo'n bordje tegen, erg vervelend want ik moet wel die kant op. Uiteindelijk vind ik wel een andere route maar moet me dan wel door een klein gat in een afrastering wurmen om weer bij de Amersfoortseweg uit te komen.

Nog een klein stukje, dan ben ik bij de auto. Hoeveel automobilisten zouden hier afgeremd hebben toen ze een donkerblauwe auto langs de weg zagen staan? :)

Voor meer foto's: klik hier

12 km gelopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten