woensdag 29 oktober 2014

Teylingenpad

Vandaag weer eens een klompenpad: Teylingenpad. Dit klompenpad ligt in het gebied net boven Kamerik (Woerden). Mooi dicht bij een klant waar ik vandaag was. Na afloop van het bezoek naar de kinderboerderij gereden aan het Oortjespad waar het startpunt is. Als het goed is moet ik nog voor het donker gaat worden terug kunnen zijn. Ik loop een gedeelte van het pad (10 km), d.m.v. een routeverkorter.
 
Parkeerplek genoeg hier.
 
Loopbrug over een plas.
 
Leuk oversteekje :) Twee plankjes moet genoeg zijn toch?
 
Banjeren door drassige weilanden.
 
Erg waterrijk hier.
 
Grechtkade langs de....inderdaad, de Grecht.
 
Gemaal Oud-Kamerik met uitkijk op het dak.
 
Uitleg, maar daar heb ik even geen tijd voor.
 
Pontje met de hand te bedienen.
 
Lekker uitnodigend zo'n bankje, hoe kom ik daar?
 
Terug bij de kinderboerderij. Het schemert al.
 
Totaal 10 km gelopen in iets minder dan een uur.
 
Voor alle foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten