zaterdag 30 mei 2015

Maanderbos en Hoekelum

Mijn startpunt voor vandaag is de "Tank", vlak bij restaurant De Langenberg, Ede-Oost. Vanaf hier wil ik een ronde van 18km lopen via Hoekelum, Dr. Hartogsweg en de Ginkelse hei.
 

 Zo ziet de route er dan uit die ik heb uitgezet. Ik wil eigenlijk een nieuwe rage starten: figuurlopen. Aan jullie welke associatie je hebt met dit figuur. Jannet liep pas ook al een mooi figuur.

Hoort dit bij de kazerne? Lijkt nu flink aangepakt te worden.

Er zijn vandaag meer mensen actief, zowel lopers als fietsers tegengekomen.

Spoorlijn Ede-Arnhem en v.v.

Rododendrons

Ik ben zojuist over het terrein van kinder- en jeugdpsychiatrie "Karakter" gelopen.

U betreedt landgoed Hoekelum!

Een lange rechte klim.

Ter nagedachtenis van Gerrit van Hoogstraten: "De ontginning dezer bosschen is onder het goede opzigt verrigt van Gerrit van Hoogstraten die vanaf 1820 op Hoekelum als werkbaas zijne trouwe diensten bewijst...."

Via de Baron van Wassenaartunnel onder de A12 door.

Tja, er vast best wel wat te gedenken...

Donkere luchten. Het rommelt hoorbaar.
 
Sysselt.
 
Boven de Ginkelse hei.
 
Na 1 uur en 45 minuten ben ik weer terug bij de auto. Veelal zon gehad maar ook een enkele bui.
 
Voor alle foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten