zaterdag 3 oktober 2015

Rondje om Otterlo - Eeskooterpad

Vandaag maar eens een rondje om Otterlo lopen. Daarvoor hoef ik zelf geen route uit te zetten, het Eeskooterpad (klompenpad) loopt ook al om Otterlo heen. Ik pas de route wel wat aan zodat ik niet door het centrum hoef en ook bij vakantiepark De Houtzagerij leg ik de route wat meer door de natuur. Startpunt is net als een paar jaar geleden weer het kruispunt van de Barneveldseweg en de Westenengerdijk, ten westen van Otterlo.
 
Elzebosserweg.
 
Leuk deze toelichting.
 
Paarden en paardenverzorgers.
 
FC Otterlo?
 
Kampeerboerderij met veel vertier.
 
Langs de maisvelden.
 
Alternatieve woonvorm?
 
"Mijn paleis". Met weinig tevreden...
 
De route over het park laat ik aan me voorbijgaan...
 
...en neem een mooie route door het bos en het zand.
 
Herfst.
 
De weg naar Arnhem.
 
Het Otterlose bos.
 
Geweldig wat deze machine kan. Hij "knipt" de boom af bij de grond, verwijdert automatisch de takken en zaagt het op de juiste lengte af.
 
 
Hallehuisboerderij De Houtkamp. Hier ga je gewoon over het erf terwijl er groepen mensen zijn.
 
Oud hekje dat nog steeds functioneert.
 
Plas zonder naam in het Hoefbos (defensieterrein).
 
Good old Vincent.
 
 
Na ruim 14 km in 1 uur en 30 minuten ben ik weer terug bij de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten