zaterdag 18 juni 2016

Pelserpad

Vandaag al weer een klompenpad op het menu, dit keer het Pelserpad ten westen van Ermelo.

Startpunt is Schapenhoeve Telgt aan de Nijkerkerweg.

Dreigende luchten. Even later begint het hard te regenen. Hier mag je dwars door het Maisveld.

Overstapjes, hoog en nat gras....

De weidevogels slaan alarm als ik dwars door de weilanden banjer.


Indoor en outdoor speeltuin bij de boerderij!

Ha, ha, lachuhh: "Betreedt dit pad niet tenzij je in 4 seconden kunt oversteken. Onze stier doet er 5 seconden over". Toch kijk je even later wel even of er een stier is.... :)

Nu is het even droog, maar blijft dat zo?


Bij de buitenrand van Ermelo aangekomen. Even later loop ik fout, je moet namelijk hier links en even verder weer links maar ik heb de klompenstickers gemist.

Karakteristiek huis in Ermelo.

Bij 's Heeren Loo, bestaat 125 jaar volgens het bord.

Prachtige wolkenluchten!

Bijna een kilometer door een nat weiland lopen met hoog gras. Voeten doorweekt en tot aan m'n knieën nat.

De Oude Meul en horeca gelegenheid "Binnen- en Buitengoed"

In de verte is de Schapenhoeve al weer te zien.

Na 2 uur en 30 minuten ben ik weer terug. Wat mij betreft niet het mooiste klompenpad, er zat me te veel asfalt in en vooral het stuk langs de Buitenbrinkweg was vervelend met het drukke verkeer.

Klik hier voor de gelopen route.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten