zaterdag 1 april 2017

Oud en Nieuw Reemst

Startpunt van mijn wandeling vandaag is de parkeerplaats bij Oud-Reemst, bij het gebouw van Natuurmonumenten. Er is net een stevige bui voorbij getrokken, hopelijk blijft het nu droog.

Grazende paarden op de Oud-Reemster hei.

De weg tussen Ede en Oosterbeek oversteken.

Door de bomen heen zie je de A12 en een parkeerplaats.

Een prachtig pad vanaf de A12 langs de Ginkelse hei naar het noorden. Een andere keer zei een fotografe die ik hier sprak dat het een oude rivierbedding zou zijn. Op de stafkaart kan ik daar niet over vinden.

Geknakt...

Na ruim 10 km even een pauze met koffie en koek.

Ook al heb ik in dit gebied al ontzettend veel gelopen, dit pad is volgens mij de eerste keer. Het komt me in ieder geval niet bekend voor. Volgens de kaart de "Kelderbergen" op Ginkel-Noord.

Pikzwarte koeien, vlak bij de Mossel. Een fietser vraagt me even later de weg naar de haven. Een haven hier op de hei ken ik niet. Ja, of de mosselboot of zoiets. Hij had z'n bril niet bij zich. Boerderij de Mossel, ja die ken ik en ik wijs hem de weg.

Mooi stukje hei weer bij Oud-Reemst.

Na ruim 18 km ben ik weer terug bij de auto. Gemiddeld weer meer als 7 km/uur gewandeld. Mooie route om ook nog weer eens eind augustus te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten