maandag 1 juni 2020

Jufferpad (Renswoude)

Vandaag met Thirza en Bjorn het Jufferpad bij Renswoude. Ik pas de route wel op een aantal plaatsen aan. Startpunt is het bezoekerscentrum Grebbelinie bij het Fort aan de Buursteeg. Op de gelopen route kun je zien dat we aan het begin al terug moesten vanwege een afsluiting (broedseizoen).

Terwijl ik nog op mijn medewandelaars wacht geniet ik al van deze mooie bloemen.

Onder het spoor door en direct de Grebbelinie op met al z'n verdedigingswerken.

Helaas moeten we hier dus weer omkeren en een routeverkorter nemen.

Fort aan de Buursteeg.

Prachtig weer! het wordt wel snel warmer...

Langs de Lunterse beek.

Pauze bij de Groeperkade.

Kapitale huizen langs de Groeperkade. Ik vraag me vooral af hoe je hier een vergunning voor hebt kunnen krijgen in een voormalig natuurgebied.

Schapen verkiezen de koelte in de schaduw.

Enige sluierbewolking arriveert.

Renswoude, met uitzicht op de weilanden.

Beregeningsinstallatie.

Weer terug bij het Fort aan de Buursteeg. Zo dadelijk mogen eindelijk de terrassen weer open na de lockdown!

Deze mensen hebben zo lang moeten wachten dat ze versteend zijn...

Na 2 uur en 45 minuten zijn we weer terug, precies 15 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten