zaterdag 11 december 2021

Arnhemse hei - Rozendaalse bos - Waterberg - Koningsheide

 

Start bij de parkeerplaats vlak bij het schietterrein Schaarsbergen. Wordt volop geschoten. Hier loop ik de Arnhemse hei op, een militair oefenterrein.

Helaas is het behoorlijk mistig.

Het heeft vannacht gevroren, ijs op de plassen. Helaas had ik geen schaatsen bij me ;)
Dit is het Rozendaalse veld.

Ik ben zojuist een groep vrijwilligers tegengekomen die onderhoud aan de natuur gaan doen. Hier brandt het vuur nog, waarschijnlijk zijn ze met wat warms begonnen.

Uit de kluiten gewassen zwammen.

De Leemkuilen, vlak bij Waterberg.

Op de foto lijkt alles zo rustig... Maar duidelijk te horen het verkeer van knooppunt Waterberg!

Dichte mist op de Koningsheide.

Na 17.1 km in 2 uur en 26 minuten ben ik weer terug, gem. 7,1 km/uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten