vrijdag 25 augustus 2006

Bossen tussen Ede en Wolfheze

Wanneer mijn dochter naar atletiek gaat in Ede (CAV Climax) probeer ik dit nog wel eens te combineren met een hardlooptraining. Ik breng haar dan met de auto en ga dan zelf het gebied in tussen Ede en Wolfheze, erg mooi om te lopen. Het is precies een mooie tijdsduur voor een training, namelijk zo'n 1,5 uur. Ook het tijdstip kan goed: 18:00 uur, ik loop liever met een lege maag.

Dinsdag heb ik een extensieve interval training gedaan van 16km: 2km warmlopen en daarna 7x1000/1000. De snelle duizendjes in 4:30 of iets daar onder. Na afloop wel weer wat last van de liezen, lijkt weer wat op te komen bij wat intensievere trainingen.

Donderdag maar wat rustiger aan gedaan, 15km rustige duurloop. Heb lekker genoten van de omgeving en ondertussen een teamlied bedacht voor ons estafetteteam dat in Winschoten mee gaat doen. Was nog wat tijd over om bij de atletiekbaan te kijken naar de verrichtingen van deze en gene.

Iets wat me deze week ook duidelijk werd is dat de Asics 2100 toch een minder goede pasvorm hebben dan mijn versleten 2110. De vorige 2100 bevielen goed, daarom had ik nog extra paar via internet besteld. Nu maar weer voor dezelfde 2110 op zoek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten