zaterdag 21 oktober 2006

Prachtige herfstkleuren

Vanmorgen een rustige duurloop van 21km gedaan door de bossen ten oosten van Ede. De laatste lange duurloop voor de marathon volgende week in Etten-Leur. Na 2 km kreeg ik al last van mijn darmen en ben maar eventjes de bosjes ingedoken voor, zoals iemand anders dat eens beschreef, een fax uit Darmstadt. Dat luchtte flink op zodat ik daarna ontspannen verder kon lopen.
Ik had mijn dochters en een vriendin naar de AV gebracht waarna ikzelf vanaf de perkeerplaats van Climax ben gaan trainen, in het gebied waar ook jaarlijks de Horaloop wordt georganiseerd.

De herfst is momenteel in vol ornaat aanwezig wanneer je door de bossen loopt die getooid zijn met de mooiste kleuren. Bladeren op het pad, kalende bomen, lage zon die tussen de bomen door komt. Ik ben zo af te toe maar even gestopt om het op de gevoelige plaat vast te leggen.

Ik heb vrij constant gelopen met een snelheid van 5:12 per km. Een heerlijk tempo om rustig rond te kunnen kijken (gem. hartslag 155).
 

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ronald,

    Pas vandaag zag ik de verwijzing op Chat'n'Run naar je weblog (of heb je die ook pas sinds kort erop gezet?).
    Leuk dat je nu ook tot de webloggende lopers behoort. De beschouwingen passen precies bij zoals ik je heb leren kennen: rustig, goedgehumeurd, oog voor je omgeving en plezier in het lopen.
    Op foto's ben ik dol!
    Ik blijf je volgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ronald!
    De laatste week voor Etten-Leur is aangebroken.... Rust maar lekker uit en dan knallen in het Brabantse land! Mocht het tijdens de wedstrijd wat moeilijk gaan denk dan even aan de befaamde CnR-RUN-coach! (hopelijk helpt dat!)
    Succes!
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Eric,
    ik was een poosje terug wel begonnen met m'n weblog maar wilde eerst kijken of ik daar wel gedisciplineerd genoeg voor ben. Nu ik veel meer met foto's ga werken vind ik zo'n weblog wel een geschikte plek om het te publiceren.

    @Henk,
    ik zal zeker in moeilijke momenten aan onze topcoach denken!

    BeantwoordenVerwijderen