woensdag 21 mei 2014

Landgoedbos Oostereng

Gisteravond bedacht ik me om na afloop van mijn klantbezoek in Wageningen een rondje te gaan hardlopen in de buurt. Zie ik weer eens wat anders. Dus even snel op de kaart een route uitgezet in het gebied tussen Wageningen, Renkum en Bennekom. Een gedeelte daarvan ken ik al door deelname in het verleden aan de Februariloop.
Nu blijkt volgens deze site dat ik me in het "vcrgeten" Wagenings arboretum bevind. Het valt me wel op dat er nogal wat monumentale bomen te zien zijn.

Deze boom is wel erg monumentaal!

Uiteindelijk is het dit rondje geworden, gestart vanaf de Geertjesweg. Zo'n 10 km in iets meer dan een uur. Ik ben slechts één wandelaar met hond tegengekomen. Ik had het drukker verwacht met zulke plaatsen er om heen.

Overige foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten