zaterdag 7 oktober 2017

Austerlitz-Heidestein/Bornia

Vandaag een rondje rond Austerlitz wandelen. Niet zomaar toevallig. Het lijkt me goed wat door de bossen te zwalken bij Huis ter Heide waar momenteel grote zoekacties zijn naar de vermiste Anne Faber. Vaak hoor je dat ondanks gerichte zoekacties slachtoffers gevonden worden door toevallige passanten. Zo kan ik ook een steentje bijdragen.

Ik parkeer de auto bij de grote parkeerplaats bij de pyramide van Austerlitz.

Het monument is helaas nog gesloten, ik had er nog even op gewild.

Steeds meer herfst!

Moeders met 2 jonkies?

De Wallenberg.

Vlak bij de A28 tussen Utrecht en Amersfoort.

Kunstvogels, zomaar langs de weg.

Entree op Landgoed Heidestein-Bornia. Het terrein wordt begraasd door schapen.

Boom in herfsttooi!

Vennetje midden op Heidestein.

Gebroederlijk.

En nog een stukje over Den Treek Henschoten.

De tocht was totaal 18,5 km en ik heb er 2 uur en 38 minuten over gedaan (7km/uur). Het is gelukkig droog gebleven maar bij terugkomst begint het wel te miezeren.
En verder heb ik geen sporen aangetroffen van de vermiste Anne Faber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten