zaterdag 16 augustus 2014

Bosloop Otterlo (13,8km)

Startpunt: parkeerplaats net onder de Hartenberg ten zuiden van Otterlo. Regelmatig zag ik op Arnhemse weg vanuit Otterlo zowel ter linker- als ter rechterzijde een klaphek. Ik heb nu een route gemaakt waarin dit oversteekpunt is opgenomen:



Ik heb niet de eenvoudigste route uitgekozen, zo getuigt dit plaatje. Vrijwel alles onverhard en vaak ook gewoon mul zand. Hier aan de rand van het Mosselsezand.


En hier dus het oversteekpunt. Ik rijd deze weg regelmatig op weg naar of van klanten.

Niet alleen bos, maar ook heide. Inmiddels al in bloei.

Na een korte bui klaart het al snel weer op. Een klein stukje loop ik ook via het klompenpad Eeskoterpad die ik al eerder liep. Dit pad voert naar de camping De Houtzagerij.

De eerste kinderen al weer in het zwembad na de bui....

De paden door het Roekelsebos zijn bijzonder zwaar, worden vooral voor paardrijden gebruikt. Na 13,8km in 1 uur en 20 minuten ben ik weer terug bij de auto. Leuke route, leuke paadjes, veel afwisseling.

Voor alle foto's: klik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten