vrijdag 19 oktober 2007

Hervatten training


Na een enerverend weekend in Tirol weer de trainingen in ons platte landje oppakken. Dat is weer even wennen: geen bergen, geen bloemen aan de balkons, geen wild stromende bergbeekjes. Maar wel prachtige herfstkleuren, eigenlijk nog veel mooier dan in Oostenrijk. Daar hebben ze op de berghellingen veel naaldbos dat nu eenmaal niet verkleurt in de herfst.
Na afgelopen weekend niet meer gelopen maar vandaag kriebelde het weer, ik moest naar buiten! Ik heb flink wat bij moeten slapen omdat mijn slaaprust in Oostenrijk niet geweldig was. En misschien heeft ook de driedaagse inspanning meer gevergd dan ik gedacht had. In ieder geval ben ik vandaag weer aan trainen toe. Iets meer dan 10km gelopen in 52 minuten, zonder veel moeite.
Het weer in Oostenrijk is totaal omgeslagen. Het is daar nu koud en er valt sneeuw tot in het dal! Stel je toch voor dat de Tour de Tirol dit weekend zou plaatsvinden.... Wat een tegenstelling, wij hadden tussen de 15-20 graden, zonovergoten.

6 opmerkingen:

  1. Een lange loop zeg en wat een mooie omgeving..
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, na mijn Thyon-Dixence-ervaring weet ik wat die cijfers inhouden. En dat als training! Je bent (nog meer) in mijn achting gestegen.
    Zorg je wel op tijd terug te zijn voor de tocht door de Kennemer duinen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ronald
    Leuke website. Hebben ook met z'n allen erg genoten van 't weekend Tirol, hebben afgelopen donderdag weer voor het eerst bij de club gelopen. Iedereen is razend enthousiast. Heb nog wat foto's van je gevonden zal die komende week wel doorsturen. Gr Han

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ronald je hebt het dus erg naar je zin gehad in Tirol. We starten morgen in amsterdam op de marathon het word de 3de van Anita en ik ga haar hazen.
    Groet Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verslagen uit Tirol! Altijd leuk om er zoveel foto's bij te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje laat door vakantie en een marathon..Maar indrukwekkend wat je gedaan hebt in Tirol an haast niet te belopen..
    Petje af en ik zou het echt niet kunnen die bergen!.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen