vrijdag 5 oktober 2007

Trailschoenen


Zo, dit zijn ze dan: mijn nieuwe trailschoenen! Na mijn deelname aan de Zugspitz Berglauf besefte ik dat schoenen met meer grip in sommige omstandigheden echt noodzakelijk zijn.
In Borne bij Step-One heb ik niet tijdig kunnen slagen. Aangezien ik ze volgende week mogelijk nodig heb in de Tour de Tirol ben ik naar PK Run geweest die wel meerdere schoenen in mijn maat heeft staan.
Ik heb allerlei merken en types gepast waarbij ik enigszins beperkt werd door mijn schoenmaat. Uiteindelijk toch weer bij Asics terecht gekomen en wel de Trabuco. Pasvorm goed, lopen soepel en ach de kleuren kunnen er ook mee door!
Deze schoenen gaan wel even een tijdje mee aangezien ik ze alleen off road zal gebruiken wanneer de weerscondities minder zijn. Op het hoogste punt van de marathon volgende week heb ik al regelmatig via de webcam sneeuw zien liggen dus zijn deze schoenen geen overbodige luxe.

4 opmerkingen:

  1. Bert van den Top7 juli 2007 om 20:53

    Ha die Ronald! een mooie tijd heb je gehaald, daar moet ik nog wel een jaartje op trainen denk ik!(leuke foto's) zelf heb ik gehaald wat ik wou, binnen de 50 minuten ( 49.16 ) onderweg heb ik wel gevoeld dat het niet vlak was, al is dit natuurlijk niets bij vergeleken de (grauebeunden)ik zal eens wat vaker de hellingproef... moeten doen al viel mij de tijd mee ( wat ik niet verwachtte)groet Bert en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft wel wat, zo'n wedstrijd met keuzemenu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er kxc3xa8k uit. Neem je niet een te groot risico door nu nog schoenen te kopen voor de Tour de Tirol?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zien er goed uit. in sober ciko-oranje ;-)
    alvast heel veel succes met je tirol avontuur!!

    BeantwoordenVerwijderen